Recorregut Transpyr 2011

domingo, 10 de julio de 2011

Etapa 8 > Elizondo - Donostia 86km, 2300m+

Sortim de Elizondo puntualment amb l'últim Xupinazo de la Transpyr 2011! Etapa de festa i xirinola... només cronometrada fins al segon control. Ens proposem realitzar tota la marxa del dia juntament amb l'equip Trialtcam i l'equip calnap.cat time. Sortim amb una forta pujada sense massa escalfament direcció a prats i pastures plens de falgueres, entre boires i pluja típica d'aquesta zona influenciada pel mar tan proper ja.
Avui hem descobert con és un dia de la Transpyr amb l'equip Trialtcamp, punxant cada dos per tres, reaprofitant camares més punxades que un yonqui!!!
Finalment un parell de copetes de Txakoli al tercer control i arribada a Donostia on la Maite ens esperava impacient!
Gràcies a tots els que ens heu seguit al blog!!

viernes, 8 de julio de 2011

Etapa 7 > Isaba - Elizondo 94km, 2400m+

Be això ja s'acaba, avui penúltima etapa de la Transpyr 2011. Sortida d'Isaba per carretera, tots fent el trenet, fins el puerto de Laza, fent entrada als coneguts boscos d'Irati, que ens condueixen fins a Roncesvalles, d'aqui pujem al puerto de Ibañeta que ens dona entrada a la nostra petita incursió a França on ens avituallem per últim cop. Pujada infernal i descens per prats i corriols fins a la meta d'avui a Elizondo, pintoresc poble que forma part d'una mancomunitat de 15 pobles anomenada Baztan.

Ja només ens que da 1 dia...

Etapa 6 > Jaca - Isaba 92.km, 2300m+

Molt bona etapa en la que passem del pirineu aragonés on les muntanyes són més altes i mes rocoses al pirineu de navarra més arrodonit i verd. Al llarg de tota l'etapa ens van animar els pares del Pep. L'equip del trialcamp (Javi i Jaizki) ens van seguir fins al primer avituallament (Aísa), on vam posar 4 xinxetes al terra perque punxesin, així vam poder rodar sols per les boniques poblacions de Urdués, Hecho i Ansó, ja que ara ens trobem també en bona forma. L'itinerari era un puja i baixa amb 2 carregades de bici a l'esquena de 20min cada una (tipus raid) i senders i trialeres tècniques "pa haver-nos matao" i Pep sense fre de darrera!. Conclusió una de les etapes mes boniques de la Transpyr 2011.

...7 de julio San Fermin...

miércoles, 6 de julio de 2011

Etapa 5 > Ainsa - Jaca 99km, 1950m+

Un dia més a la Transpyr 2011, avui es preveia un etapa tranquila, hem començat l'etapa amb nou compay belga adjudicat per que el sen company ha abandonat, només sortir s'ha marcat un ritme molt ràpit fins el primer control situat al poble de Fiscal, a partir d'aqui enfilem una llarga i constant pujada que ens porta a Santa Orosia, aqui ens juntem amb l'equip Trialtcamp que estan portant el seu pla d'entrenament  de menys a més a la perfecció. Vistes al Tallon i a la Brecha de Rolando i forta baixada amb molt fang i corriol fabulos, arribats en aquest punt tan sols quedaven 20 Km per uns plans de blat en plena recol.lecció. Finalment hem entrat l'equip Trialtcamp i nosaltres amb 7 hores 11 minuts després de compartir els últims kilòmetres.

martes, 5 de julio de 2011

Etapa 4 > Pont de Suert - Ainsa 100km, 2950m+

Ja hem aconseguit realitzar la meitat del recorregut, total: 461km i 11600m+ !!

Hem entrat al Pirineu aragonès passant pel costat del Turbón i Peña Montañesa. Fins ara l'etapa més guapa de tota la Transpyr d'aquest any pel que fa al paisatge, avui hem tingut de telò de fons Ordesa, amb un apoteosic final d'etapa per unes magnífiques trialeres del centre de Btt d'Ainsa. Mireu les fotos:

lunes, 4 de julio de 2011

Etapa 3 > La Seu d'Urgell - Pont de Suert 128km, 3500m+

Aquesta es en principi l'etapa reina de la travessa tan pel que fa als quilòmetres com al desnivell.

Etapa que ha començat amb un  sol radiant contra pronòstic meteorològic del dia anterior. Un inici rodador ens portava al peu del port de la Guàrdia d'Ares. Des d'aquí preniem direcció a Gerri de la Sal  per uns prats i boscos molt guapos, baixada infernal de 1000 metres. Un cop aqui hem pres direcció a la vall fosca, on ja ens ha començat a ploure,  altre cop forta pujada direcció al poble de Corroncui, aqui ens informen que degut a l'intensa pluja s'anula la pujada al Malpàs, rebaixes que rebem de bon grat! Arribada a pont de Suert a les 15:15, total nou hores i quart, un dia més i un dia menys.
Cerveseta fresca amb el Javi i el Jaizki, sembla que estan cada dia més en forma!

domingo, 3 de julio de 2011

Etapa 2 > Camprodon - La Seu d'Urgell 115 km, 2750m+

Avui segon dia ens hem aixecat a les 06:15 hores del matí per preparar-nos i esmorzar abans de començar.

L'etapa d'avui es presentava com una de les més dures de la transpyr amb dos ports de considerable desnivell, la collada verda i la collada de tosas, a més la previsió meteorològica donava ruixats durant la jornada. Però finalment s'ha comportat i no ens ha plogut.
Etapa molt dura no tan sols per els dos ports de muntanya que hem pujat, si no per la part dels 30 ultims Km que han estat molt trencacames per corriols, i molts cops portejant la bici.
Finalment 10 Hores de cursa cansats però contents.
Demà etapa de 130Km i 3.500 m+ es l'etapa reina de la Transpyr 2011, esperem que no plogui .